אחד הקשיים הכי גדולים שאני שומעת עליהם הרבה בהם בעיצוב חדרי ילדים, נוגע לעיצוב חדרים משותפים לאחים, ובייחוד אם מדובר באח ואחות. ואני מקבלת המון שאלות על איך מעצבים חדר יוניסקס. 

אז איך מעצבים חדר שינה לאחים?

קודם כל, אני פחות אוהבת את השימוש במילה הזו ״יוניקסקס״, כי בעיני החדר כולו לא צריך להיות ״יוניסקס״ או נטול מגדר, אלא הוא קודם כל צריך להתאים למי שגר בו. בסוף אנחנו רוצים לתת לילדים שלנו מקום חמים ונעים לשים את הראש בלילה ולחלום חלומות גדולים. חשוב שהעיצוב יהיה פרקטי ואני מאוד מאמינה בעיצוב בר-קיימא; עיצוב על-זמני (או אל-זמני) שיכול לגדול ולהתפתח עם הילדים, ולעבור שינויים בקלות, אם הבסיס שלו הוא טוב. 

בעבר החדר הזה היה החדר של יובל, בעיצוב שונה לחלוטין, ממש קשה להאמין שזה אותו חדר (כנסו לפה להציץ בעיצוב הקודם - הספארי הנורדי של יובל), אפשר עוד לזהות שרידים מהחדר הקודם - מיטת התינוק של יובל שהפכה למיטת המעבר של עמית ומדפי התיל הלבנים.

החדר המשותף הוא יחסית קטן (9 מ״ר), וגם בפריסה קצת יותר מאתגרת עם מעין ״גומחא״ בה נמצאת המיטה של עמית. רציתי שלכל אחד מהילדים תהיה את ״הפינה שלו״ ושזה ישתקף גם בעיצוב, כל זאת עם שמירה על הרמוניה וניקיון עיצובי, באופן יחסי, ופלטת צבעים מצומצמת ושקטה, שכן תייצר חמימות. 

בגלל שהחדר לא גדול, היה חשוב לי להמנע מעומס חזותי, כן לתת אופי לחדר, אבל באופן שלא יכביד על החלל ויגרום לו להראות קטן יותר.

העיצוב הוא לגמרי על זמני, מתרחק מ״טרנדים״ והוא בהחלט ישמש אותנו כבסיס גם בגלגולים הבאים של החדר.

מה אתם אומרים, הצלחנו?

חדר אחים משותף בבלוג של רומזחדר אחים משותף בבלוג של רומזחדר אחים משותף בבלוג של רומזחדר אחים משותף בבלוג של רומזחדר אחים משותף בבלוג של רומזחדר אחים משותף בבלוג של רומזחדר אחים משותף בבלוג של רומזחדר אחים משותף בבלוג של רומזחדר אחים משותף בבלוג של רומזחדר אחים משותף בבלוג של רומזחדר אחים משותף בבלוג של רומזחדר אחים משותף בבלוג של רומזרשימת מכולת:

הדפס פרחים - אצלנו באתר

סט פטריות יער - אצלנו באתר

מצעים - טייק אה נאפ

אותיות מעץ - ליבינג

שולחן איפור וכסא - פיסז

שטיח ומראת תפוח - ferm living ב-טולמנס דוט 

מדבקות קיר - טיפיס

 כריות נוי וקופסאות - OYOY

 

השארת תגובה

שימו לב - תגובות צריכות לעבור תהליך אישור לפני שהן מפורסמות