עיצוב חדר נייטרלי

החדר של עברי הוא דוגמא מצויינת לאיך עיצוב יכול להיות נייטרלי, אל-זמני ובר קיימא. עיצוב נייטרלי, עם בסיס טוב, יכול לשמש אותנו לשנים ארוכות ולהשתנות בקלות ע״י שינוי אקססורייז וטקסטיל. מעצבים חדר לאח ואחות? זו יכולה להיות השראה טובה עבורכם לחדר ועיצוב שהוא ורסטילי ויכול להתאים גם לבנים וגם לבנות.

מה הכוונה בעיצוב נייטרלי?

קודם כל נגדיר מה הוא לא – זה לא אומר שלחדר אין אופי או שהוא קופי-פייסט ולא מתייחס למי שחי בו. הכוונה היא קודם כל שהוא פשוט א-מגדרי, יכול לשמש כחדר לבן או בת או חדר לאחים. העיצוב ״שקט״, בצבעוניות, בסידור, בבחירת הרהיטים והאביזרים. הוא לא מייצר לנו עומס חזותי, והוא ניתן להתאמה ולשינוי בקלות יחסית בשל כך.

החדר של עברי היה בעבר החדר של אחותו ולא רציתי לעשות המון שינויים (להצצה בגלגול הקודם של החדר בואו לפוסט הזה בבלוג) ; הצבע בחדר נשאר, הריהוט המרכזי נשאר, התאורה וגם חלק מהטקסטיל (הכילה והשטיח), והפחנו בחדר חיים חדשים רק על-ידי שינוי אביזרים, הוספת טקסטיל ותמונות ויצרנו לחדר וויב שונה לחלוטין.

אני מאוד מאמינה בעיצוב בר-קיימא, בתכנון שיכול לשרת אותנו שנים קדימה ולגדול ולצמוח עם הילד. ממאוד ממליצה להשקיע מחשבה בתכנון נכון, בריהוט טוב ואיכותי שיכול לגדול ולהתפתח עם הילד (מיטת התינוק בחדר של עברי הופכת גם למיטת מעבר). ובעיקר - כשאתם ניגשים לעצב חדר לתינוק/ילד, אל תפלו ב״חדר קונספט״ שבוודאי יהפוך להיות לא רלוונטי בתוך זמן לא רב. אז כדי שלא תצטרכו לשנות את עיצוב החדר כל עונה, גם אם אתם ממש נעולים על משהו, ההמלצה שלי היא לשלב את הקונספט שלכם באקססוריז ובתמונות - דברים שתוכלו להחליף בקלות וללא עלות גבוהה מדי.

חדר לתינוק בעיצוב נייטראלי החדר של עברי, חדר בעיצוב נייטליהחדר של עברי, חדר בעיצוב נייטרלי

חדר לתינוק בעיצוב נייטראלי

אז מה כן השתנה?

הטקסטיל, האביזרים, התמונות – הם אלו שעושים את החדר, הם אלה שיוצרים את אותה אווירה קסומה, חמה ומחבקת.

הוספנו פרינט יפייפה עם איורים עדינים של פרחים, בצבעוניות עדינה וכובשת שמוסיפה מגע של חום לחדר. הפרינט עצמו מודפס על בד דמוי עור, שמוסיף לנו עוד רובד של חומריות וחום לחדר. אחד הדברים שגורמים לחדר להרגיש חם ומזמין זה שילוב של הרבה מרקמי טקסטיל טבעיים.

לידו ניתלו שני פריטי מקרמה מקסימים בצורת ירח וקשת, בצבעוניות נייטרלית ומאירה שפשוט עושה שמח בלב.

בפינה הזו תמצאו גם את סט הקשת, בצבעוניות מאופקת אך כובשת לבבות, סט הג׳ימבורי הזה לא רק מספק פעילות מושלמת לקטנקטנים שלכם, אלא מהווה פריט עיצובי של ממש בחלל, וכשהוא סגור הוא גם לא תופס מקום רב בחדר. סט הג׳ימבורי הזה מעלה חיוך לכל מי שנכנס לחדר, וביחוד לקטנטנים שלכם. כי בסוף אתם רוצים שיהיה להם חמים ונעים. אני תמיד מעדיפה להשאיק את חדר השינה עם כמה שפחות גירויים ומשחקים, כי הוא צריך להשרות אווירת רוגע בעת השינה ואנחנו רוצים להמנע מעומס גירויים ועומס חושי במרחב. הסט הזה כשסגור משתלב בעיצוב החדר והצבעוניות הנייטרלית שלו לא מעמיסה על החלל. אבל – כשהוא פתוח, זו חגיגה של ממש לקטנטנים, זה בדיוק החומר ממנו עשויים חלומות וזכרונות ילדות קסומים. וגם אם תוציאו אותו למסדרון או לסלון תוכלו עדיין לחיות איתו בשלום. הוא פשוט יפייפה.

 

החדר הקסום של עברי, חדר בעיצוב נייטראלי

החדר הקסום של עברי, חדר בעיצוב נייטראלי

הדפס פרחים בחדר הקסום של עבריהדפס פרחים בחדר הקסום של עברי

חדר לתינוק בעיצוב נייטראלי

שינינו קצת את תצוגת הפריטים בתוך הארון, והוספנו מובייל תלוי מתוק של ליוויתנים.

הכילה שהייתה בחדר מעל המיטה נשארה כי אהבתי את הרכות שהיא מכניסה והיא התאימה לי לפלטת הצבעים של החדר, הוספתי לה אווז בד יפייפה, ששוב מוסיף עומק ורכות ומהווה גם ״נקודת עניין״.

חדר לתינוק בעיצוב נייטראליחדר לתינוק בעיצוב נייטראליחדר לתינוק בעיצוב נייטראליחדר לתינוק בעיצוב נייטראליחדר לתינוק בעיצוב נייטראלי

רשימת קניות:

הדפס פרחים - אצלנו ברומז

סט קשת - אצלנו ברומז

מיטה ושידה:  ABRA KIDS

כריות: OYOY

מתלי עץ : liewood

מנורת לילה ענן: ferm living

שטיח: ferm living

טקסטיל מיטה: ValandJou

כילה: פפיט

אווז, סט מקרמה: ליבינג

השארת תגובה

שימו לב - תגובות צריכות לעבור תהליך אישור לפני שהן מפורסמות