תקנון

 אתר ברשת האינטרנט, המנהל בלוג וחנות וירטואלית, ומציע ללקוחותיו מידע ומכירת מוצרים שונים מעולם עיצוב חדרי הילדים המעוצבים על ידי החברה עצמה (להלן "המוצרים"). האתר הנו בבעלות הוכברג השקעות בע״מ ח.פ. 515597490 (להלן: ״החברה״),

“המשתמש” או “אתה” הינו המשתמש באתר. הכניסה לאתר והרכישה בו, גם אם לא הושלמה, מעידה על הסכמתך לתקנון כמו גם למדיניות הפרטיות כלשונם ובמלואם, ומהווה הסכמה בהתנהגות לתקנון. המשתמש מתבקש לקרוא את התקנון בקפידה.

אנו שומרים לעצמינו את הזכות, לפי שיקול דעתנו הבלעדי, לשנות או לתקן את תנאי השימוש בכל עת ומכל סיבה שהיא מבלי להודיע לך ומבלי חבות כלשהי. אתה מסכים להיות כפוף לכל השינויים כאמור. אתה אחראי לקרוא את תנאי השימוש הללו מעת לעת. המשך שימושך באתר לאחר שינוי או תיקון כאמור יהווה הסכמתך לתנאי שימוש המתוקנים.

תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, והם מתייחסים לנשים וגברים כאחד.

  1. שימוש באתר

בכפוף להסכמתך ולעמידתך בתנאי השימוש המפורטים, אנו מעניקים לך זכות מוגבלת, שאינה בלעדית, שאינה ניתנת להעברה, שניתנת לביטול ושהינה מוגבלת, עבור גישה ושימוש באתר לצרכיך האישיים. אינך רשאי להשתמש באתר או בשירותים שלנו כדי לבנות מאגר מידע עצמי או עבור כל שימוש מסחרי.

כניסתך לאתר ו/או שימושך בשירותים מהווים אישור לכך שהינך תאגיד רשום או שאתה בן 18 או שאחד מהוריך או האפוטרופוס שלך אישר מפורשות את שימושך באתר ו/או בשירותים, והינך בעל כרטיס אשראי ישראלי או בינלאומי תקף. אינך רשאי להיכנס לאתר ולהשתמש בשירותים, אם השימוש שלך כאמור אסור על פי כל דין.

  1. קישורים

באתר עשויים להופיע קישורים לאתרי אינטרנט שאינם מופעלים על ידינו. הקישורים מוצגים לנוחות המשתמש בלבד ואין לנו שליטה על אתרים אלה ואין אנו נושאים באחריות לתכנים המופיעים בהם. אנו רשאים לפי שיקול דעתנו הבלעדי להסיר כל קישור מהאתר ו/או להוסיף קישורים נוספים. כמו כן, איננו אחראים על תוצאות שיתוף התוכן שאתה בוחר לעשות ברשתות חברתיות.

  1. תוכן

באתר כלולות המלצות שונות של בעלי האתר ושל גורמים אחרים. התוכן מוצג as is לפי ניסיון וחוויה אישית ואין לראות בהמלצות אלו התחייבות או לקיחת אחריות על מהימנות ונכונות המידע בכל רגע נתון. באתר מוצגים תכנים ותמונות מוגנות בזכויות יוצרים. אתה מתחייב שלא להעתיק, לשכפל ולהפיץ תוכן זה.

  1. תגובות

הינך רשאי להשאיר תגובות באתר. אתה מתחייב שלא להשאיר תגובות שרשומות בשפה שאינה נאותה או פוגענית, לרבות השמצות, קללות, הכפשות וכיוצא מזה. אנו רשאים למחוק תגובות לפי שיקול דעתנו הבלעדי וכן אנו שומרים לעצמנו את הזכות להחליט באם לענות על התגובות.

  1. גילוי נאות

באתר עשוי להיעשות שימוש בקבצי cookies. המידע שנשמר הוא אנונימי ואין בו את שם הגולש או כל פרט מזהה אחר, הכל כפי שמפורט במדיניות הפרטיות.

  1. קניין רוחני

האתר בכללותו, הכתובת והמידע המופיע בו, לרבות תוכנו ולרבות תוכן שנמסר על ידי גופים שלישיים ו/או משתמשים כאמור לעיל, הינם קניינה הבלעדי החברה או של הצדדים השלישיים שהתירו לחברה להשתמש בו והם מוגנים על ידי הדין, לרבות דיני מדינת ישראל, אמנות בינלאומיות ודיני מדינות זרות. חוץ מכפי שהותר כאן במפורש, אינך רשאי להעתיק, לפתח, לשעתק, להפיץ, לשדר, לפרסם מחדש, לשנות, להוריד, להעלות, לשדר או לעשות כל שימוש אחר של התוכן שמופיע באתר ושל המוצרים הנמכרים בו. אינך רשאי להסיר, לשנות או להסתיר כל סימן של זכויות יוצרים, סימן מסחרי, או סימן שירות או כל סימון אחר המסמן זכויות קניין ששולב באתר או בשירותים. כל סימני המסחר הינם סימני המסחר או סימני המסחר הרשומים של בעליהם. אין דבר בתנאי שימוש הללו המעניק לך כל זכות לשימוש בסימן מסחרי, סימן שירות, סמל מסחרי או שם מסחרי שלנו או של כל צד שלישי.

  1. פרטיות

אנחנו אוספים מידע שאתה מוסר בעת הרישום לאתר ו/או בעת השימוש באתר או בשירותים, לרבות מידע שייתכן ויזהה אותך אישית או שיגדיר את תחומי העניין שלך (להלך “המידע“). אנחנו רשאים להשתמש במידע בצורה המתוארת במדיניות הפרטיות שלנו, כפי שהיא תתוקן מעת לעת. מדיניות הפרטיות מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי שימוש אלה. השימוש באתר מהווה אף הסכמה למדיניות הפרטיות.

  1. הגבלת אחריות

שימושך באתר ו/או בשירותים הינם לפי שיקול דעתך הבלעדי ועל אחריותך. איננו נושאים באחריות על כל תוכן שהתקבל מצדדים שלישיים, אלא כפי שנאמר מפורשות בתנאי שימוש אלו. האתר בכללותו, לרבות כל מידע המופיע בו מוצעים למשתמשים כמו שהם (AS IS) ובכפוף לזמינותם (AS AVAILABLE) ללא כל אחריות שהיא. אנחנו דוחים במפורש כל אחריות, לרבות, ללא הגבלה, אחריות מפורשת או משתמעת לשימושיות, אחריות מפורשת או משתמעת לסחירות, התאמה למטרה מסוימת, בעלות או אי-הפרה. כל הסתמכות על האתר, השירותים או התוכן הינה באחריותך הבלעדית ואנחנו דוחים כל אחריות, מפורשת או משתמעת, (א) לגבי הדיוק, האמינות, או ביצועיהם של האתר, השירותים או התוכן; או (ב) שהאתר, השירותים ו/או התוכן יהיו ללא טעויות או שהטעויות, ככל שישנן, תתוקנה.

ישנם מקורות רבים לתוכן המופיע באתר ו/או בשירותים. אנחנו משתדלים שהתוכן יהיה מדויק ככל האפשר. עם זאת, אין לחברה כל אחריות בגין תכנים שמקורם בצדדים שלישיים ואין החברה ערבה למידת הדיוק של תכנים אלה. איננו מבטיחים שהתוכן באתר ו/או בשירותים יהיה מדויק, שלם, מהימן, עדכני או ללא שגיאות. איננו אחראים לכל תוכן שאינו מדויק או שהינו מוטעה. כל הסתמכות על המידע המוצג באתר הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש והחברה לא תישא באחריות כתוצאה מהסתמכות המשתמש על המידע ו/או למידת התאמת המידע לשימושו של המשתמש ו/או לצרכיו. כל עצה או מידע, הנמסרים בעל פה או בכתב, שתקבל מהחברה לא ייצרו כל אחריות לחברה, מעבר למה שכתוב מפורשות בתנאים אלו. במידה ותסתמך על כל עצה ו/או מידע כאמור, הסתמכות זו הינה על אחריותך הבלעדית.

החברה אינה אחראית לכל בעיה או תקלה טכנית של כל רשת או קו טלפון ו/או אינטרנט, מערכות מחשב מקוונות, שרתים או ספקים, ציוד מחשב, תוכנה, כשל בכל אימייל הנובעים מבעיות טכניות או עומס תנועה באינטרנט או באתר או בשירותים שלנו, לרבות כל פגיעה או נזק למשתמשים או לכל מחשב של אדם הקשור או הנובע מהשתתפות או הורדת חומרים מהאתר או בקשר איתו ו/או בקשר לשירותים. בשום מקרה לא תהיה החברה אחראית לכל אובדן או נזק, לרבות פגיעה אישית או מוות, כתוצאה משימוש באתר ו/או בשירותים, מכל תוכן שפורסם או מהתנהגות של כל משתמשי האתר ו/או השירותים, בין אם בצורה מקוונת ובין אם לאו.

בעלי האתר לא יהיו אחראים כלפיך או כלפי כל צד שלישי לכל נזק או פיצוי שהוא, לרבות, ללא הגבלה, נזק או פיצוי כללי, אגבי, תוצאתי, עקיף, ישיר או עונשי הנובע מהשימוש באתר ובשירותים או הקשור אליהם. החבות הכוללת של החברה במסגרת כל תנאי מתנאי השימוש הללו לא תעלה על הסכום ששילמת לחברה בכדי להשתמש באתר. אי לכך, אם לא שילמת כל סכום לחברה כדי להשתמש באתר, החברה לא תהיה חבה לך בגין השימוש כאמור. בשום אופן החברה לא תהיה אחראית להפסדים או לנזקים העולים מהשימוש באתר או בשירותים או מכל תוכן המועלה באתר או בשירותים, או מכל התנהגות של כל צד שלישי, באופן מקוון או לאו.

  1. שיפוי

אתה מתחייב לשפות את החברה ועובדיה, מנהליה, נושאי המשרה בה, קבלניה ושליחיה כנגד כל טענה, תביעה, פיצוי, עלות או הוצאה (לרבות שכר טרחה והוצאות משפט) הנובעים, באופן ישיר או עקיף: (א) מהפרה של תנאים אלו על ידיך או על ידי כל מי שמשתמש במחשב שלך (ב) מכל תביעה, אובדן או נזק הנובעים מהשימוש שלך, ניסיון שימוש שלך (או חוסר יכולת להשתמש) באתר ו/או בשירותים, לרבות כל עסקה שאתה מנהל באתר; ו-(ג) מכל עבירה שלך על החוק או על התקנות. הנך מסכים שכל שימוש שלך באתר ו/או בשירותים יהיה בהתאם לכל דין.

  1. הזמנות באתר

10.1        תנאים כלליים

10.1.1   האתר הוא פלטפורמה אינטרנטית המציעה למשתמשים, בין היתר, מוצרים בייצור עצמי מותאמים באופן אישי ללקוח.

10.1.2   הזמנתו של הרוכש לקבלת מוצרים תתקבל בתנאי שנתמלאו כל התנאים הבאים: (1) ניתן אישור לביצוע העסקה מחברת האשראי של הרוכש ו/או התשלום הוסדר בדרך אחרת לשביעות רצון החברה; (2) המוצרים המבוקשים נמצאים במלאי; (3) הרוכש הינו בעל תא דואר אלקטרוני אישי ברשת האינטרנט, למעט אם העסקה נעשית באמצעות הטלפון

10.1.3   המחירים המוצגים באתר הינם מחירים הכוללים מע”מ עפ”י שיעורו במועד העסקה והתשלום. אין בעלי האתר מתחייבים לשמור על מחיר מסוים לתקופה מסוימת והמחיר הקובע למוצר הינו המחיר שפורט בשעת ההזמנה.

10.1.4   טעות סופר לא תחייב את החברה בשום צורה ואופן. דרישה לקבל את המוצר עפ”י המפרט שבו נפלה טעות סופר לא תתקבל ואין בה משום הצעה לביצוע רכישה.

10.1.5   ניתן לשנות כמויות, להוסיף ולגרוע פריטים מסל הקניות בכל עת, בסיום ההזמנה יש לאשר את ההזמנה בקופה.

10.1.6   לפני ביצוע ההזמנה באתר הגולש יתבקש להזין שם מלא, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון וכתובת. בזמן ביצוע ההזמנה, הגולש יתבקש למסור את פרטי כרטיס האשראי שבאמצעותו יבצע את הקנייה וכן את מספר תעודת הזהות של בעל כרטיס האשראי. פרטי כרטיס האשראי ומספר תעודת הזהות אינם נשמרים במאגר הנתונים של האתר.בעלי האתר ו/או מי מפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם אינם אחראים לטעות הנעשית על ידי הרוכש בעת הקלדת הפרטים. כמו כן, הנ"ל לא יהיו אחראים במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי למקרה שבו פרטי הרכישה לא ייקלטו במערכת ו/או לכל בעיה טכנית ו/או אחרת המונעת ביצוע פעולות באתר.

10.1.7   הקלדת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית. נגד מוסרי פרטים כוזבים יינקטו צעדים משפטיים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שעלולים להיגרם לאתר ו/או לבעלי האתר ו/או למי מפעיליו ו/או למי ממנהליו ו/או למי מטעמם. במקרה של הקלדה שגויה של פרטים (לרבות הפרטים האישיים של הרוכש), שמורה לחברה ו/או מי מטעמה הזכות לפסול את ההצעה.

10.1.8   פרטי הפעולה באתר, לרבות פרטי ההצעה ופרטי הרוכש, אך למעט פרטי כרטיס האשראי, יועברו באמצעות פרוטוקול אבטחה מוצפן (SSL), המקובל בסחר אלקטרוני, לשרת עליו מתנהל האתר. פרטים אלו לא יועברו על ידי החברה ומפעילי האתר לגורמים חיצוניים, למעט כדרוש על מנת להשלים את פעולות הרכישה שבוצעה על ידי הרוכש. בתשלומים הנעשים באמצעות האינטרנט, הרוכש ימסור את פרטי כרטיס האשראי ישירות לחברת הסליקה, מבלי שיעברו דרך החברה בשום שלב של הרכישה. ברכישות באמצעות הטלפון הרוכש ימסור את פרטי כרטיס האשראי לנציג החברה, וזה יזינם ישירות לשרתי חברת הסליקה, מבלי לשמור את הפרטים בידי החברה. החברה משאירה לעצמה את הזכות להשתמש בפרטים שימסור הרוכש (למעט פרטי כרטיס אשראי) לצורך ניתוח מידע סטטיסטי. בכל מקרה כזה, הנתונים לא ייוחסו אישית למבצע הפעולה ולא יזהו אותו בדרך כלשהיא.

10.1.9   החנות תהא רשאית לשלוח למבצעי הפעולות דואר אלקטרוני ולפנות אליהם בכתב או בעל פה בכל מידע בדבר מבצעים של החברה, חידושים באתר פרסומות מגופים מסחריים נבחרים וכיו"ב, אלא אם יודיע הרוכש בכתב כי אינו מעוניין בכך.

10.1.10                  אספקות של מוצרים המוזמנים באתר יבוצעו באמצעות שליחות או באמצעות הגעה אל מקום מושבו של העסק

10.1.11                  מוצרים יהיו מוכנים ליציאה שילוח/איסוף עצמי – עד 5 ימי עסקים; אספקת מוצרים במשלוח מרגע שעזבו את החברה, היא עד 5 ימי עסקים בהתאם לסוג המשלוח. האמור בסעיף זה עלול להשתנות בשל תנאים שאינם קשורים בחברה ומכאן כי אין לו אחריות על איחורים כלשהם.

10.1.12                  משלוחים לאזורים מסוימים בישראל ידרשו זמני אספקה ארוכים יותר.

10.1.13                  לקוח שלא יימצא במקום היעד להגעת המשלוח שתואם מראש יחויב בעלות נוספת עבור המשלוח הנוסף.

 

10.2        אופי הרכישות באתר

10.2.1   הזמנות המבוצעות באתר מקבלות אישור אוטומטי. אישור זה אינו אישור סופי וביצוע ההזמנה בפועל תלוי באישורה של החברה על מנת לבצען. אישור החברה מותנה בווידוא כל פרטי ההזמנה ואישורם על ידו, זמינות מלאי ואזורי משלוח. החברה שומרת לעצמו את הזכות לסרב לביצוע הזמנה בשל כל סיבה שהיא, עפ”י דין.

10.2.2   הזמנה שאושרה באתר האינטרנט, ולא נמסרה הודעה על אי אישורה על ידי החברה בתוך 5 ימי עסקים, יראו אותה כהזמנה שאושרה באופן סופי. אי אישור הזמנה יימסר ללקוח באמצעות דואר אלקטרוני או טלפונית, הכל לשיקול דעת החברה.

10.2.3   החברה שומרת לעצמה את הזכות להציע חלופה למוצר בצבע, גודל או מוצר חלופי. במידה והלקוח יאשר את ההזמנה בדואר אלקטרוני או טלפונית, ההזמנה תבוצע. במידה ולא, ההזמנה תבוטל ויימחקו פרטי כרטיס האשראי. במידה והלקוח יהיה מעוניין להמתין לחזרת המוצר למלאי, הזמנתו תמתין עד אשר יחזור הפריט למלאי והוא יקבל על כך הודעה מתאימה

10.2.4   לאחר אישור העסקה ע”י חברת האשראי תישלח ללקוח חשבונית מס – קבלה על הקניה לכתובת דוא”ל שהלקוח העביר בעת ההזמנה.

10.2.5   סירוב לביצוע עסקת אשראי תאפשר ללקוח המעוניין בכך להשלים את הזמנתו בתשלום טלפוני. הוראות תקנון זה יחולו על כל עסקה, אף אם התשלום לא בוצע באתר האינטרנט.

10.2.6   החברה שומרת לעצמה הזכות לסרב לקיום הזמנה שהתשלום בה לא הושלם באתר, מכל סיבה שהיא ובכפוף לכל דין.

10.2.7   באתר יוצג מלאי המוצרים הקיים, אולם המלאי לא מתעדכן באופן “חי” ולפיכך ייתכן כי לעיתים יחולו אי התאמות בין המוצג בשורת המלאי הקיים לבין המלאי הקיים בפועל.

 

10.3        תצוגת מוצרים באתר

10.3.1   המוצרים המוצגים באתר, בין אם בתמונות, וידאו או כל תיאור מוחשי אחר, הינם להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בגוון המוצרים ושינויים קלים בין המוצג לבין המוצרים שיסופקו בפועל. צבע המוצרים המוצג משתנה בין מכשירים אלקטרוניים שונים (מחשבים, טלפונים ניידים וכיוצ”ב) ומכאן כי ייתכן ויהיו הבדלים בין הצבעים המוצגים במכשיר הלקוח, לבין המוצר בפועל.

10.3.2   ביצוע רכישה של מוצר מהווה הסכמה לגודל ומפרט המוצר עצמו. באחריות הרוכשים באתר לוודא גודל ומפרט המוצר בטרם ביצוע הזמנה.

10.3.3   תיתכן תצוגה של מספר מוצרים יחד, המוצר שאותו מזמין הרוכש באתר הינו המוצר שתואר בפירוט המוצר. לא תתקבל כל דרישה למוצרים האחרים שהופיעו בתצוגה ובייחוד לא תתקבל בקשה לרכוש מוצרים אלה במידה והם אינם מוצעים למכירה.

 

10.4        מוצרים בהזמנה מוקדמת ו/או אשר מיובאים בהתאמה עבור לקוח באופן ייחודי בקבוצת רכישה (להלן: “מוצר מותאם אישית״)

10.4.1   בין המוצרים המשווקים באתר אינטרנט זה, מוצעים מוצרים בהזמנה מוקדמת ו/או מוצרים אשר מיוצרים או מיובאים בהתאמה עבור הלקוח – “מוצר מותאם אישית״ / ״מוצר בהזמנה מראש״

10.4.2   ככלל, מאחר והמוצרים מיוצרים או מיובאים באופן ייחודי ללקוח, לא ניתן לבצע החזרות מוצרים שהוזמנו בהתאמה אישית או בהזמנה מראש. על לקוח המבצע הזמנה של מוצר בהתאמה אישית האחריות לבדוק את כל פרטי המוצר בטרם ביצוע ההזמנה.

10.4.3   מבלי לפגוע באמור לעיל, באם נפל פגם הקשור בייצור המוצר, תבוצע החלפה של המוצר על ידי ועל חשבון החברה.

10.4.4   באחריות המזמין באתר לוודא את הפרטים אותם הזין באתר, כל פרט שמוזן באופן יזום על ידי המזמין הינו באחריותו הבלעדית.

 

10.5        ביטול הזמנות – חוק הגנת הצרכן

10.5.1   הודעה בדבר ביטול הרכישה מכל סיבה שהיא ע”י הלקוח תהיה בהתאם להוראות פרק ג’ לחוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 ובכפוף לכל דין.

10.5.2   ביטול הרכישה יעשה מיום ביצוע הרכישה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר. בכל בקשה לביטול הרכישה לאחר שהמוצר כבר נשלח כפוף הביטול לכך שהלקוח יחזיר את המוצר לחברה על חשבונו ובתנאי שהמוצר תקין ולא נעשה בו כל שימוש, הוא באריזתו המקורית, אינו ניזוק ואינו פגום בצורה כלשהי.

10.5.3   ביטול עסקת רכישה זו כפופה להוראות סעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981 (פרק עסקת מכר מרחוק) ובעת הביטול ישלם הלקוח דמי ביטול בגין כל מוצר שהוזמן בגובה 100 ₪ או 5%, לפי הנמוך.

10.5.4   בעת ביטול רכישה ובמידה והחברה ביצעה הזמנה לשליחות עבור המוצר שהוזמן, כספו של הלקוח בעבור השליחות שהוזמנה לא יוחזר.

10.5.5   מוצהר ומוסכם בין הצדדים כי במידה והלקוח מחזיר את המוצר באמצעות שליחות חיצונית ו/או גורם אחר ואינו מחזיר את המוצר בעצמו, הוא מעניק לחברה את שיקול הדעת הבלעדי להכריע האם המוצר ניזוק ואם לאו.

10.5.6   באם נפל פגם במוצר שהוחזר בעת הגעתו חזרה לחברה, הרי שהלקוח מקבל את קביעת החברה לעניין זה, ובמידה וישנו פגם, כספו של הלקוח לא יוחזר.

10.5.7   ביטול הרכישה יתבצע באמצעות משלוח דואר לכתובת הדואר האלקטרוני של החברה בכתובת : hello@roomz.co.il

10.5.8   בהינתן והמוצר הגיע אל הלקוח, החזר כספי מותנה בהגעת המוצר בחזרה אל מקום מושבה של החברה, לקוח יוכל להחזיר את המוצר למקום מושבו של העסק בכוחות עצמו או באמצעות שליח. יתכן ועלות המשלוח בהחזרת מוצר תשתנה מעת לעת ובהתאם למרחק המשלוח.

10.5.9   החזר כספי יבוצע עפ”י הוראות החוק, בתוך 14 ימים ובאמצעי התשלום בלבד.

10.5.10  ביטול הזמנה בשל פגם במוצר יתקבל עד 3 ימי עסקים מיום קבלת המוצר.

 

10.6        שירות לקוחות

10.6.1   בכל שאלה או עניין ובכל נושא ניתן לפנות לכתובת בוווצאפ בלבד לשירות הלקוחות במספר 055-3189129

או דרך הדוא”ל של החברה  hello@roomz.co.il

 10.6.2   שימו לב, אין אפשרות לבצע הזמנות באמצעות כתובת הדוא”ל שצוינה לעיל.

 

11     תקופה

תקופת ההסכם תתחיל במועד שתקבל את תנאי השימוש הללו ותמשיך ללא הגבלת זמן, אלא אם היא תופסק בהתאם לתנאי השימוש האלו.

  1. הוראות שונות

ככל שנצטרך ליצור עמך קשר, אתה מסכים שנוכל לעשות זאת באמצעים אלקטרוניים, לרבות, ללא הגבלה, דרך האימייל. אנחנו נוכל להמציא לך הודעות לכתובת האימייל או למספר הטלפון לפי הפרטים ליצירת קשר שמסרת לנו בזמן הרישום. הודעות הנשלחות באימייל תחשבנה כאלו שהתקבלו בזמן המשלוח על ידינו. אין דבר בהסכם זה היוצר כל סוכנות, העסקה, מיזם משותף או שותפות בינך לבין בעלי האתר או מסמיך אותך לפעול מטעמנו. בעלי האתר רשאים להמחות, להעביר או להסב את זכויותיה והתחייבויותיה לפי תנאי שימוש אלה, או כל חלק מהן, לכל צד שלישי כפי שתמצא לנכון. אינך רשאי להמחות, להעביר או להסב את זכויותיך והתחייבויותיך, או כל חלק מהן, לפי תנאי שימוש אלה, , וכל ניסיון הסבה כאמור יהיה בטל ומבוטל. במידה וייקבע שתנאי כלשהו מתנאי השימוש אינו תקף או שאינו בר אכיפה על ידי בית משפט בעל סמכות, אזי התנאים שתוקפם נשלל או שאינם ניתנים לאכיפה ייחשבו כאילו הוחלפו בתנאים תקפים הניתנים לאכיפה שתוכנם תואם במידת הקירוב הגדולה ביותר את משמעות וכוונת התנאים המקוריים ואילו יתר תנאי השימוש ישארו בתוקפם. כל הפעילות באתר וכל הקשור והכרוך בה, לרבות תנאי השימוש, יוכפפו לדין הישראלי בלבד וסמכות השיפוט הבלעדית בכל סכסוך הנוגע לאתר ולשימוש בו ולתנאי השימוש תהיה נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב-יפו, ישראל.