חדר המשחקים המונטסורי בבלוג של רומזאת המסע לחדר המשחקים המונטסורי השמח שלנו התחלתי בקירות, וליתר דיוק במדבקות

הגלידה. נתקלתי במשהו דומה בחיפושי באינטרנט והתאהבתי בהן! הרי גלידה זה אחד הדברים הכי שמחים והכי משמחים שיש, וחדר המשחקים הוא החדר הכי שמח בבית אז זו התאמה מושלמת ! התאהבתי בהן לא רק כי הן הופכות את החלל לשמח, אלא כי הן עוזרות לי להתגבר על קושי מבני בחדר – הקיר העגול. 

הקיר העגול הזה הוא פיצ׳ר מעניין שירשנו עם הבית, והוא מאוד מגביל בתכנון החדר, הן מבחינת הצבת רהיטים והן מבחינת אפשרויות צביעה מעניינות. מהר מאוד הבנתי שהפתרון הכי טוב שלי הוא מדבקות קיר, וכשנזכרתי במדבקות הגלידה ניצת לי ניצוץ קטן בלב ומיהרתי לרכוש אותן. המדבקות הן בצבעוניות פסטלית רגועה ועדינה יחסית, שלא מעמיסה על עיצוב החדר. 

באופן כללי אני אוהבת לעשות power wall אחד ואני פחות אוהבת להדביק מדבקות על יותר מקיר אחד. אבל גם בגלל הקושי המבני, וגם בגלל שבקיר השני יש גם חלון ענק שתופס נפח רב, הרגשתי יותר בנוח לפזר את המדבקות על שני קירות. התוצאה הסופית יצאה מתוקה להפליא, ונותנת לחדר בדיוק את נגיעת השובבות שמתאימה לו.

חשוב לציין שלמרות שהמדבקות נראות כאילו הודבקו באופן חופשי – זה אינו המקרה! בדיוק בגלל שעובדים עם מדבקות צבעוניות ויותר מורכבות (בגדלים שונים), חשוב חשוב חשוב להקפיד על הדבקה ישרה ואחידה כדי לא ליצור עומס חזותי. רק מדבקות הספרינקלס הקטנות הודבקו לפי העין. הקפדה על הדבקה ישרה ואחידה חשובה עוד יותר בחדר משחקים שגם ככה סובל לרב מעומס חזותי ועומס גירויים. 

חדר המשחקים המונטיסורי%u05D7%u05D3%u05E8 %u05D4%u05DE%u05E9%u05D7%u05E7%u05D9%u05DD %u05D4%u05DE%u05D5%u05E0%u05D8%u05E1%u05D5%u05E8%u05D9%u05D7%u05D3%u05E8 %u05D4%u05DE%u05E9%u05D7%u05E7%u05D9%u05DD %u05D4%u05DE%u05D5%u05E0%u05D8%u05E1%u05D5%u05E8%u05D9

בבחירת הריהוט והאחסון בחדר המשחקים בחרתי ללכת על ריהוט בגוונים נקיים ונייטרליים (אפור-לבן), כדי שיעמיסו כמה שפחות על החלל. מדבקות הגלידה נותנות לי מספיק צבע, וגם צעצועי הילדים הם מטבעם צבעוניים, אז ״התפאורה״ צריכה להיות בעיני נקייה. הרהיטים בחדר המשחקים נבחרו כך שיאפשרו משחק חופשי ועצמאי בחדר המשחקים בהתאם לעקרונות הגישה המונטיסורית; לכן, כל הצעצועים מונגשים ומוצגים בצורה אסתטית ומסודרת ומסודרים לפי נושאים.

לאחסון הצעצועים נבחרו ארוניות מסדרת EKET המצויינת של איקאה, ובחרתי לשלב אחסון פתוח ואחסון סגור, כדי לא להעמיס מבחינת הגירויים. (ממליצה לקרוא גם את הפוסט בבלוג שלנו על עקרונות לארגון וסידור חדר משחקים ברוח מונטסורית).

לספה הנפתחת (שנרכשה גם היא באיקאה ומשמשת גם מיטה לאירוח במקרה הצורך), נוספו כמה כריות בצבעוניות עדינה. נקנה שולחן עץ ושני כסאות בצבעוניות מונוכרומוטית שישמש את הילדים למשחק נוח בחדר, ולעבודות יצירה. נתלו הדפסים משגעים שמוסיפים טאצ׳ שמח ומעניין לחדר, אך שומרים על קו הצבעוניות הנייטרלית. צעצועי העץ הפזורים בחדר מוסיפים עוד אופי וצבע לחדר ומהווים את נגיעת הקסם האחרונה.

חדר המשחקים המונטסורי בבלוג של רומזחדר המשחקים המונטסורי בבלוג של רומזחדר המשחקים המונטסורי בבלוג של רומזחדר המשחקים המונטסורי בבלוג של רומזחדר המשחקים המונטסורי בבלוג של רומזחדר המשחקים המונטסורי בבלוג של רומזחדר המשחקים המונטסורי בבלוג של רומזחדר המשחקים המונטסורי בבלוג של רומזחדר המשחקים המונטסורי בבלוג של רומזחדר המשחקים המונטסורי בבלוג של רומזחדר המשחקים המונטסורי בבלוג של רומזחדר המשחקים המונטסורי בבלוג של רומזחדר המשחקים המונטסורי בבלוג של רומז 

צילמה בכשרון רב: דנה סטמפלר עשהאל

רשימת קניות:

ספה נפתחת, כוורות, ארון, קופסאות אחסון מלבד, משאית עץ ומטבח – איקאה

נדנדת עץ – kids concept

שולחן וכסאות – פיסז

הדפסים – petek design

כריות: famy studio

השארת תגובה

שימו לב - תגובות צריכות לעבור תהליך אישור לפני שהן מפורסמות