תשובות לשאלות נפוצות

אם לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם - צרו איתנו קשר ונשמח לעזור

איך אפשר לעזור?

שאלות כלליות

מהן אפשרויות התשלום באתר?

אפשר לשלם בפייפאל או בכרטיס אשראי. אנחנו עובדים עם כרטיסי אשראי ויזה, מאסטרכארד ודיינרס.

האם אפשר לבטל את ההזמנה שלי?

כל עוד ההזמנה טרם נארזה ויצאה למשלוח אפשר לבטל אותה, בניכוי 5% או 100 ש״ח הנמוך מבינהם, ובהתאם לחוק הגנת הצרכן. צרו איתנו קשר במייל: hello@roomz.co.il

שימו לב - הזמנות בהזמנה מוקדמת/קבוצת רכישה, לא ניתנות לביטול היות ומדובר בהזמנות מיוחדות.

האם המוצרים בטוחים לשימוש ילדים?

בוודאי ! כל המוצרים שאנחנו מוכרים הם מוצרי פרימיום איכותיים שעומדים הן בתקינה בינלאומית והן בתקן הישראלי, נבדקו כבטוחים לשימוש בילדים, ואינם מכילים כימיקלים וחומרים מזיקים.

מוצר שרציתי אינו במלאי - האם יחזור?

המלאי באתר מתעדכן בכל עת.

אתם יכולים ללחוץ על הכפתור "Notify Me" בעמוד המוצר בו אתם מעוניינים ושאינו במלאי, ברגע שהוא ישוב תקבלו מייל עדכון אוטומטי.

האם ניתן לארוז למתנה?

אין לנו אריזת מתנה ייעודית, כל המוצרים שלנו נארזים באריזות מותאמות ובהמון אהבה. אם הזמנתם מתנה למישהו אהוב, נשמח להוסיף כרטיס ברכה, אתם מוזמנים לעדכן אותנו בהזמנה או במייל.

מה זו הזמנה מוקדמת/קבוצת רכישה?

מוצרים בהזמנה מוקדמת הם מוצרים עם ביקוש גבוה ומלאי מוגבל שאנו מאפשרים לרכוש ולשריין לכם אותם, עוד בטרם ההקלטות שלהם במחסנים שלנו, כדי שתוכלו להבטיח את הרכישה שלהם.

קבוצת רכישה - מעת לעת נאפשר פתיחה של הזמנות מיוחדות למותגים, למוצרים וצבעים שאינם חלק מהמלאי השוטף בחנות, או על-מנת לאפשר ללקוחות לשריין מראש מוצרים מבוקשים עם מלאי מוגבל.

במקרים האלה התשלום נגבה מראש, אך זמני המשלוח ארוכים מהרגיל כיוון שההזמנה יוצאת למותגים באופן מרוכז ויש להמתין עד להגעת המוצרים לארץ. צפי ההגעה יעודכן בעמוד המוצר הרלוונטי.

שימו לב- מוצרים בהזמנה מוקדמת/קבוצת רכישה הם מוצרים בהזמנה מיוחדת, ולא ניתן להחזירם או להחליפם, למעט במקרה של פגם במוצר.

איך אפשר להשיג אתכם?

בכל נושא אפשר לפנות אלינו ל-hello@roomz.co.il

שירות הלקוחות זמין גם במספר הזה (ווצאפ בלבד):

055-3189129

משלוחים, החלפות והחזרות

כל ההזמנות זכאיות למשלוח עד הבית חינם! ההטבה תתעדכן אוטומטית בשלב התשלום :)

מה זמן המשלוח?

אנחנו מתחייבים לארוז ולהוציא את המוצרים למשלוח עד 5 ימי עסקים (אבל בדר״כ הרבה פחות).

זמן המשלוח מרגע יציאת המוצר הוא עד 7 ימי עסקים ממועד יציאת ההזמנה (10 ימים במשלוח לאיזורים מרוחקים). אם אתם צריכים הזמנה מסויימת באופן דחוף אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות וננסה לעזור.

למען הסר ספק – ימי העסקים לא כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחג.

בכל שינוי שלב בהזמנה (אישור הזמנה, העברת ההזמנה לחברת המשלוחים) תקבלו מאיתנו מייל עם עדכון סטטוס ההזמנה.

האם אתם שולחים גם לחו״ל?

כרגע שירות המשלוחים פועל רק בישראל. אם אתם מעוניינים לשלוח לחו״ל פנו לשירות הלקוחות שלנו במייל או בווצאפ ונראה אם אפשר לעזור.

איך אפשר להחזיר או להחליף מוצרים?

אנו דואגים שהמוצרים יצאו מהסטודיו שלנו ללא פגמים וארוזים היטב. במידה ומוצר הגיע פגום בעקבות המשלוח נדאג להחליף אותו, אנחנו צריכים לקבל תמונה של המוצר הפגום ושל האריזה תוך 48 שעות מקבלת המשלוח. אם מכל סיבה אחרת אינכם מרוצים מהמוצר צרו קשר עם שירות הלקוחות בווצאפ או במייל.

שימו לב שמוצרים בהזמנה מיוחדת לא ניתן להחזיר או להחליף אלא במקרה של פגם. במקרה כזה, כאמור נחליף את המוצר.

מוצרים שאינם בהתאמה אישית ניתן להחליף עד 14 ימים מיום קבלת המשלוח, החזר כספי עבור החזרת מוצרים לא כולל את עלות המשלוח, ודמי ביטול של 5% משווי העסקה או 100 ש״ח (הנמוך מבינהם) בהתאם לחוק הגנת הצרכן. ורק בתנאי שלא נפתחה אריזת המוצר המקורית.

החזרת המשלוח תתבצע באופן ישיר על ידי הלקוח לסטודיו באורנית, או ע״י משלוח עם חברת השליחויות שלנו על חשבון הלקוח.

  • איסוף באמצעות שליח של סטי הג׳ימבורי - עלות של 116 ש״ח.
  • איסוף באמצעות שליח של שאר המוצרים – עלות: 40 ש״ח. המשלוח ייאסף ישירות מביתכם.

האם אפשר לבטל את ההזמנה שלי?

כל עוד ההזמנה טרם נארזה ויצאה למשלוח אפשר לבטל אותה, בניכוי 5% או 100 ש״ח הנמוך מבינהם, ובהתאם לחוק הגנת הצרכן. צרו קשר עם שירות הלקוחות בווצאפ או במייל: hello@roomz.co.il

שימו לב - הזמנות בהזמנה מוקדמת/קבוצת רכישה, לא ניתנות לביטול היות ומדובר בהזמנות מיוחדות.

משטחים ומוצרי GATHRE אחרים

מה זה Bonded Leather?

תערובת של עור סינטטי ועור אמיתי שנמצאת במשטחים; חלקו העליון של המשטח עשוי מתערובת דמוי עור שנוצר בטכנולוגייה ייחודית שיוצרת מגע רך ונעים למגע המזמין לשבת עליו וגורמת לו להיות סופר קל לניקוי.

חלקו התחתון של המשטח עשוי Flocked suede  מעין זמש מחוספס שמכיל 28% סיבי עור אמיתי, וזה מה שעושה אותו כה עמיד לשימוש.

האם המוצרים בטוחים לשימוש ילדים?

בוודאי! מדובר במוצרי פרימיום איכותיים שעומדים בתקינה בינלאומית וקיבלו גם תו תקן ישראלי, נבדקו כבטוחים לשימוש בילדים, ואינם מכילים כימיקלים וחומרים מזיקים.

האם המוצרים מיועדים לשימוש בפנים או בחוץ?

גם וגם! כל מוצרי GATHRE מיוצרים מחומרים עמידים וקלים לניקוי בעזרת מטלית או מים, כך שתוכלו לקחת אותם גם לחצר או לפיקניק.

שימו לב רק לנקות אותם בסיום כדי שכתמים לא יתקבעו, ולדאוג שיתייבשו לחלוטין לפני אחסון כדי להמנע מרטיבות.

איך מסירים את הקמטים מהמשטחים?

הקמטים יעלמו באופן טבעי עם השימוש, אך אפשר לזרז את התהליך הזה:

* פרסו בשמש למשך שעה

* התיזו מים עם שפריצר על חלקו האחורי של המשטח, כך שהוא יספג כולו, והכניסו למייבש לחום בינוני ל-15 דקות (אפשר לחזור על הפעולה מספר פעמים). אין להכניס את המשטח למכונת הכביסה.

* עברו עם מגהץ אדים על הקמטים בחלקו האחורי של המשטח (לא מגהץ רגיל! רק מגהץ אדים)

איך מומלץ לנקות את המשטח?

אף אחד לא צריך עוד כביסה, לכן המשטח סופר קל לניקוי – עברו עליו בסוף השימוש עם מגבון פשוט או סמרטוט רטוב.

כדאי להקפיד לנקות את המשטח לאחר השימוש כדי למנוע הספגה של כתמים לאורך זמן;

עבור כתמים חזקים יותר ניתן להשתמש בסבון כלים או ספריי ניקוי פשוט ולשפשף עם סמרטוט/ספוג עד שירדו ואז לנגב עם סמרטוט רטוב. עם כתמים עקשים במיוחד תוכלו להשתמש במעט שמן תינוקות ולשפשף בעדינות.

החלק התחתון של המשטח עמיד ויכול להתרטב ולהתנקות בקלות. תחשבו עליו כמעין סוליה של נעל – ייצרו אותו לעמוד בשימוש ״כבד״ ואנחנו לוקחים בחשבון שהוא יתלכלך. נערו אותו, שטפו אותו בצינור או נקו אותו עם מגבון פשוט או סמרטוט רטוב בדיוק כמו החלק העליון.

אין לשים במכונת הכביסה או לגהץ בשום אופן.

 חשוב לוודא שהמשטח התיייבש לחלוטין לפני שמקפלים ושמים באחסון - כדי להימנע מעובש. ניתן לאחסן אותו מקופל או תלוי באמצעות וו התלייה

האם יש חומרים שלא כדאי להשתמש בהם על המשטח?

מאכלים מסויימים עם פגמנטים חזקים עשויים להכתים את המשטח (יין, רוטב אדום, כורכום וכו׳), המנעו משימוש בצבעי שמן או צבעים אקריליים, עטים כדוריים או טושים/מרקרים לא נמחקים, והזהרו בשימוש במספריים או כלים חדים אחרים בקרבת המשטח כי הם יכולים לחתוך או לנקב אותו. חלק מקרמי ההגנה (כאלה המכילים מינרליים) יכולים גם לגרום להכתמה.

האם אפשר לכבס את המשטח?

לא! אסור לכבס או לגהץ את המשטחים, עקבו רק אחר הוראות הניקוי המתוארות כאן.

מה גודל המשטחים? ומה המשקל שלהם?

המשטחים מגיעים ב-3 גדלים (קחו בחשבון שיכולים להיות שינויים קלים של עד 5%)

מיקרו: 35.6*56 ס״מ. שוקל 0.28 ק״ג

מידי : קוטר 137.16 ס״מ. שוקל 1.72 ק״ג

קווילט: 96.5*96.5 ס״מ

לחצו כאן לראות את כל קולקציית המשטחים

לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם?

צרו איתנו קשר בכל נושא ויותר מנשמח לעזור