מחפשים מתנה מושלמת ליום ההולדת הראשון? מתלבטים איזה מוצר תואם גיל?

הפוסט הזה יסקור את המוצרים והמשחקים הכי שווים מהאתר שלנו שיתאימו לגיל שנה.

יומולדת שנה זו הזדמנות מעולה להתחדש במתנות ומשחקים שישרתו אתכן (ואת התינוק/ת) לתקופה ארוכה. זו יומולדת מרגשת, והיא ציון הדרך המשמעותי הגדול הראשון בחיי הילד/ה שלכם, ולכן לרב המשפחה גם משקיעה יחסית יותר במתנה; במקום המון מתנות קטנות, אפשר להתגבש על כמה דברים גדולים ולבקש מההורים/סבתא/דודה וכל מי ששואל מה הכי תרצו.

באופן כללי אני מאמינה בלהשקיע בכמה מוצרים/משחקים איכותיים שילווי את הילדים שלכם למשך תקופה ארוכה. 

בואו נצלול ישר להמלצות למתנות לגיל שנה

1. סטי הג׳ימבורי

אין ספק שהג׳ימבורי הביתי הוא גולת הכותרת שלנו, ובהחלט אחת ה-מתנות היותר מבוקשת ליום הולדת שנה לתינוקי שרק מתחיל לגלות את עולם התנועה ועושה צעדים ראשונים.

השאלה שאני נשאלת תמיד היא איזה סט ג׳ימבורי עדיף – סט הקשת או סט הג׳ימבורי המלא; וזה בערך כמו לבחור איזה ילד את הכי אוהבת... שניהם מדהימים

מתנות מומלצות לגיל שנה בבלוג של רומז - ג׳ימבורי ביתי מעוצב בצבעים נייטרלים
ג׳ימבורי קשת ביתי מעוצב בצבעים נייטרלים - מתנות מומלצות לגיל שנה בבלוג של רומז

כמה שאלות שתשאלו את עצמכם כשאתם באים להחליט –

  • כמה מקום יש לכם? הסט קשת הוא קומפקטי יותר, וכשלא בשימוש תופס ממש מעט מקום במרחב. אז אם אתם מייעדים אותו למרחב קטן זו כנראה האופציה העדיפה
  • כמה ילדים יש לכם? האם יש מגוון גילאים? האם זה הילד הראשון? הסט ג׳ימבורי הגדול מציע קצת יותר אפשרויות משחק, פשוט כי הוא גדול יותר ומכיל יותר חלקים. ככה שאם יש לכם גם ילדים גדולים יותר אולי זה הכיוון שכדאי ללכת בו.
  • האם הילד כבר גדול מספיק ושולט בתנועה שלו במרחב? הסט קשת יותר ידידותי לתינוקות רכים, והוא מציע גם את אופציית הנדנוד שתינוקות מתים עליה. אבל האמת שילדים בכל הגילאים אוהבים ולא רק הקטנים, הגדולים שלי מתים על זה. סט הג׳ימבורי הגדול קצת גבוה יותר, ולכן אם התינוק עדיין לא הולך חשוב שהכל יהיה בהשגחה כדי למנוע נפילות. 
גי׳מבורי ביתי מעוצב קשת - מתנות מומלצות לגיל שנה בבלוג של רומז

 

מתנות מומלצות לגיל שנה בבלוג של רומז - סט ג׳ימבורי קשת מעוצב בגוונים נייטראלים
סט ג׳ימבורי גדול מעוצב בגוונים נייטראליים - מתנות מומלצות לגיל שנה בבלוג של רומז

בעיקרון הייתי רוצה להגיד לכם שאם יש לכם אופציה, אז גם וגם, כי הם פשוט סטים משלימים והאמת – מה שלא תבחרו זה יהיה להיט.

אני חושבת שזו באמת ה-מתנה לגיל שנה, וסטי הג׳ימבורי שלנו הם התוספת המושלמת לחדר המשחקים (או לסלון...) עם אינסוף אפשרויות למשחק ותנועה לשעות של משחק והנאה. נדנדה? סירה? מגלשה? גשר? תנו לילדים להפעיל את הדימיון ולגלות את היצירתיות שלהם, לנוע ולחקור במשחק עצמאי, והכל במרחב בטוח, ותשאיר לכם רגע לשתות את הקפה שלכם חם. לא הייתה אחת שרכשה ולא אמרה לי אח״כ שזו הקנייה הכי טובה שעשתה.

 הסט עשוי מתערובת דמוי העור הייחודית של המותג, שהוא רך ונעים למגע, עמיד מאוד וקל לניקוי שזה סופר סופר חשוב עם ילדים קטנים (וידיים דביקות :) ),

ובואו נדבר רגע העיצוב של סטי הג׳ימבורי שהוא וואו! שני הסטים, סט הקשת והסט המלא הם   בסט סלרים מהרגע שהושקו, יש להם עיצוב כובש ומזמין בפשטותו ופלטת צבעים רגועה ומזמינה, ולא תמצאו יפים מהם! הם שישתלבו נהדר בכל חלל, גם באמצע הסלון, ותוכלו להשאיר אותם נגישים ופתוחים למשחק בכל עת.

2. בריכת כדורים

תראו לי ילד אחד שלא ישתגע מבריכת כדורים בבית ! מתנה שבטוח הילד שלכם יעוף עליה, ומבטיחה לכם שזה יתן לכם שעות של משחק פעיל והנאה אינסופית.

    בריכת כדורים היא בעיצוב מודרני, פשוט וכובש, בצבעוניות נייטרלית שתשתלב נהדר בכל חלל. והיופי – בריכת הכדורים המעוצבת והיפיפייה הזו מתקפלת סופר בקלות לאחסון קל בארון, אם לא בא לכם, או אין לכם מקום, להשאיר פתוח כל הזמן.

    מתנות מומלצות לגיל שנה בבלוג של רומז - בריכת כדורים מעוצבת לילדים
    בריכת כדורים מעוצבת לילדים - מתנות מומלצות לגיל שנה בבלוג של רומז

    3. מנהרת משחק לילדים

    מנהרת המשחק מתאימה למעשה מתחילת גיל זחילה ועד אינסוף. יש לה פתח בקוטר גדול יחסית גדול כך שגם מבוגרים יכולים לעבור בה בקלות יחסית 

      המנהרה מעודדת תנועה וחיזוק הכישורים המוטוריים של הילדים, היא עשויה חומריות מעולה, עם ציפוי חיצוני של Gathre Vegan Leather הנעים למגע, סופר איכותי וקל לניקוי, כך שתוכלו לקחת אותה גם לחצר ללא חשש.

      המנהרה מתקפלת בקלות לאחסון קל, אבל כשהיא כזו יפה אפשר פשוט להשאיר אותה פתוחה כל הזמן מוכנה להרתפקאה חדשה!

      מנהרת משחק מעוצבת לילדים - מתנות מומלצות לגיל שנה בבלוג של רומז

      4. אבני בניה פאזל

       11 אבני פאזל בצורות שונות ובצבעוניות עדינה ונעימה, לשעות של משחק והנאה. מגדל? טירה? תנו לדימיון של הילדים לעוף עם המשחק הפתוח והמזמין הזה. זה השלב שהילדים נהנים להתחיל לערום דברים זה על גבי זה במגדל גבוה, ובעיקר נהנים לפרק ולצחוק כשזה קורה... כמו כל המוצרים של המותג, אפשר לקחת אתכם גם לגינה, לבריכה או לאמבטיה.

      אבני בניה פאזל - מתנות מומלצות לגיל שנה בבלוג של רומז

      5. משטח מידי

       טוב המתנה הזו היא יותר עבורכן, אבל לגמרי מתוך המחשבה שתשרת את התינוק. המשטח הזה פשוט מאסט בכל בית עם פעוטות וילדים ! באמת יש לו מיליון שימושים והיתרון המרכזי שלו שהוא ממש עמיד, קומפקטי, ומאוד קל לניקוי.

      מה למשל?

        • שמיכה/משטח פעילות לפיקניק, לגינה או לים
        • משטח ליצירה - בדיוק לזמן שמתחילים לתת להם להתנסות תחושתית ולעבוד איתם על צבעי אצבעות, ובכלל התנסות בצביעה ומשחק, ככה תוכלו לעשות המון בלאגן וכיף, ולא לדאוג ללכלוך ולניקיון של אח״כ, כי סופר קל לנקות אותו.
        • שטיח מונטסורי או איזור ישיבה, שעוזר לנו להגדיר בלי מילים לנו את גבולות המשחק.

        כמו כל המוצרים של המותג, המשטחים מגיעים בעיצוב נקי וכובש בפשטותו, ובצבעוניות מדוייקת נעימה ונייטראלית שתשתלב נהדר בכל חלל. המשטח עשוי מחומריות נעימה ורכה, שהיא גם סופר איכותית ועמידה, המיועדת לשימוש ״כבד״

        מתנות מומלצות לגיל שנה בבלוג של רומז- משטח מידי - משטח לגינה או לפארקמתנות מומלצות לגיל שנה בבלוג של רומז - משטח מידי, משטח פעילות לגינה או לפארק

        מתנות מומלצות לגיל שנה בבלוג של רומז - משטח מונטיסורי, משטח מידי

          

        6. קוביות ג׳ימבורי

        עם סט קוביות הג׳ימבורי הגבול היחידי הוא הדימיון! ערמו אותן, שבו עליהן, צרו מסלול מכשולים, קפצו מאחת לשניה או הוסיפו לאחד מסטי הג׳ימבורי המושלמים שלנו כדי להוסיף לאפשרויות המשחק, היצירתיות והדימיון של הילדים.

        קוביות הג׳ימבורי יכולות גם לשמש ככסא או שרפרף ולהשתלב כחלק מעיצוב החדר.

        גם פה, סט קוביות הגי׳מבורי עשוי מחומריות הדגל של המותג, בעיצוב כובש בפשטות ובצבעוניות רגועה ומזמינה. סט הקוביות יכול לשבת בסלון, בחדר השינה או המשחקים והכל בהרמוניות מופלאה עם הסביבה.

        מתנות מומלצות לגיל שנה בבלוג של רומז - קוביות ג׳ימבורי מעוצבות

         מתנות מומלצות לגיל שנה בבלוג של רומז - קוביות ג׳ימבורי מעוצבות

        :) תמשיכו לעקוב - נעלה בקרוב סקירה נפרדת גם למתנות מומלצות לגילאים 3-5 

         וכמובן אנחנו זמינים להתייעצויות דרל הצ׳אט באתר, הווצאפ או כל ערוץ אחר 

        השארת תגובה

        שימו לב - תגובות צריכות לעבור תהליך אישור לפני שהן מפורסמות